Rugsėjo 26 dieną ketvirtų klasių mokiniai dalyvavo edukacinėje išvykoje į STEAM mokslo centrą Marijampolėje, kuri buvo organizuota kaip TUM projekto dalis. Išvykos tikslas – lavinti mokinių kūrybiškumo, gamtos mokslų, meno bei inžinerijos įgūdžius per praktines veiklas.
Mokiniai dalyvavo įvairiuose edukaciniuose užsiėmimuose, tokiuose kaip „Kodėl neskęsta laivai?“, skirtame 4-6 klasių moksleiviams. Užsiėmimo metu jie sužinojo apie fizikos ir inžinerijos principus, kurie paaiškina laivų stabilumą ir plūduriavimą. Praktiniai eksperimentai skatino kūrybiškumą ir kritinį mąstymą.
Kitas svarbus užsiėmimas buvo „Iškalbingiausi kompozicijos elementai“, skirtas 1-4 klasių mokiniams. Jame mokiniai gilinosi į meninius ir dizaino principus, naudodami skaitmenines technologijas, tokias kaip grafinės planšetės bei kompiuterinės grafikos programos.
Visos išvykos metu buvo ugdomos mokinių pažinimo, kūrybiškumo, socialinės-emocinės, pilietiškumo ir skaitmeninės kompetencijos. Dalyvaudami moksliniuose eksperimentuose, ekologiniuose projektuose ir komandinėse užduotyse, mokiniai ne tik įgijo naujų žinių, bet ir ugdė atsakingą požiūrį į aplinkosaugą, ypač per tokius užsiėmimus kaip „Šiukšlių monstras“.
Išvyka mokiniams suteikė daug įspūdžių ir naudingų žinių, o dienos pabaigoje jie kupini naujų įspūdžių grįžo į Kauną.
Nuoširdžiai dėkojame 4 klasių mokytojoms Ingai Saldukienei ir Ingai Arieškei už jų rūpestį ir pagalbą organizuojant šią išvyką.
Informatikos mokytoja Skaistė Grigelytė-Leonavičienė
Atnaujinta: 2024-12-03