Kitokia informatikos pamoka: „Lietuvos traukinių istorija ir robotika“

Gegužės 11 dieną, 3 klasės mokiniai turėjo išskirtinę galimybę dalyvauti STEAM edukaciniame užsiėmime, kuris suteikė jiems galimybę giliau pažinti Lietuvos traukinių evoliuciją — nuo pirmųjų garvežių iki šiuolaikinių greitųjų traukinių. Edukacijoje, derinant robotikos elementus su istoriniais faktais, mokiniai ne tik sužinojo apie Lietuvos geležinkelių praeitį ir dabartį, bet ir įgijo praktinių įgūdžių,  patys konstruodami ir programuodami lokomotyvą.

Edukacijos metu mokiniai aktyviai dalyvavo kūrybinėje veikloje, kuri skatino jų vaizduotę ir techninius sugebėjimus. Įgytos žinios ir praktinė patirtis leis mokiniams ne tik geriau suprasti technologines inovacijas, bet ir formuos suvokimą kaip jos gali būti taikomos sprendžiant įvairias užduotis. Be to, mokiniai lavino bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, dirbdami komandose ir ugdydami lyderystės savybes.

Per šią smagią ir interaktyvią veiklą mokiniai išgyveno istorijos, kultūros ir pilietiškumo derinį, įgijo vertingų inžinerinių ir technologinių žinių, bei patyrė pažinimo ir bendradarbiavimo džiaugsmą, dirbdami komandoje ir siekdami bendrų tikslų.

Informatikos mokytoja

Skaistė Grigelytė Leonavičienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas