Vidurinio ugdymo paskirtis – padėti asmeniui įgyti bendrąjį dalykinį, sociokultūrinį, technologinį raštingumą, dorinę, tautinę ir pilietinę brandą, profesinės kompetencijos pradmenis.
Vidurinį ugdymą sudaro šios sritys:
- Dorinis ugdymas: Etika/ tikyba.
- Kalbinis ugdymas: Lietuvių kalba ir literatūra, pirmoji užsienio kalba (anglų) ir antroji užsienio kalba (rusų, vokiečių).
- Meninis ugdymas: Muzika, dailė, šokis.
- Gamtamokslinis ugdymas: Matematika, fizika. chemija, biologija.
- Socialinis ugdymas: Istorija, geografija, pilietiškumo ugdymas, ekonomika, verslumas.
- Technologijos: Statybos ir medžio apdirbimo technologijos, taikomieji menai, amatai ir dizainas.
- Fizinis ugdymas.
- Informacinės technologijos.
- Laisvai pasirenkamieji dalykai. Pasirenkamieji dalykų moduliai neskaičiuojami kaip atskiri dalykai. Mokinys, vadovaudamasis Ugdymo programų aprašu, gimnazijos pasiūlymais ir atsižvelgdamas į tolesnius mokymosi planus, priima sprendimą, kuriuos dalykus ar modulius renkasi mokytis pagal vidurinio ugdymo programą, apsisprendžia dėl brandos darbo.
- Individualaus Ugdymo plano struktūra. Mokinys kartu su mokytojais, padedant tėvams (globėjams, rūpintojams), parengia individualų ugdymo plano struktūrą (PRIEDAS NR. 10).
Atnaujinta: 2024-12-09
Pamokų laikas